14 d’octubre 2009

130è joc literari


Com cada mes, un dels jocs que proposo els dimecres és de tipus creatiu. Fa uns mesos, passejant per Figueres, vaig veure enganxada en una aparador del centre comercial, aprop del Museu Dalí, la foto i la nota que us mostro. Avui us demano un petit text, entre 100 i 200 paraules, explicant la història d'aquest lloro.
.
Envieu els textos a jesusimaite@gmail.com, juntament amb el nom i població si és el primer cop que participeu, però si teniu blog, prefereixo que hi pengeu el text i que m'envieu l'enllaç.
Com sempre, en aquesta mena de jocs creatius, demano especialment la col·laboració del col·lectiu docent per tal de difondre la iniciativa entre l'alumnat.
.
Animeu-vos; tots els textos aconseguiran punts per al sorteig del premi del mes d'octubre: l'allotjament per a dues persones durant dues nits a la casa rural La Premsa d'Arnes.
.
El termini per a participar a qualsevol dels jocs d'aquest mes és el 3 de novembre.
Aquí podeu consultar el funcionament general dels jocs literaris.

17 comentaris:

Mercè ha dit...

Hola a tots!

Acabe de penjar la història d'aquest pobre animalot. Serà molt interessant anar llegint totes les propostes.

Una abraçada!

òscar ha dit...

ja he llegit la de la mercè i es comença el joc amb un nivell molt alt. a veure si se m'acut alguna ... animalada.

rits ha dit...

me l'apunto!
segur que aquests dies tindré molt de temps, això si, el resultat, mai se sap com quedarà!

Francesc Mompó ha dit...

Fet, jo també hi he participat a Uendos. Mercè ens ha enganxat.
Salut i Terra

La Meva Perdició ha dit...

Salutacions a tots. Sóc nou, i penjo el meu primer escrit als Jocs Literaris.
Salut!

Ma-Poc ha dit...

mmm... ens haurem d'empescar una història per aquest lloro!

Mortadel.la ha dit...

Oh! Jo tinc corda per estona en aquests temes... Només amb dues-centes? Em sembla que em quedaré curta. Demà miraré de fer-ho, eh? I és que he anat una mica atabalada últimament.

Rafel ha dit...

Hola, he hagut de fer una bona tisorada. Crec que m'ha sortit una història tocada per la tramuntana, si els lloros llegissin.

òscar ha dit...

escrit ja penjat, jesús. al lloro!

BACCD ha dit...

Jesús, també hi he participat al meu blog. L'he escrit en castellà, espero que no hi hagi problema.

Martí ha dit...

Fet!
No tinc blog. Ja me'l penjaràs tu mateix.
Una abraçada!

Jordi ha dit...

Bé, aquí us deixo la meva proposta:

http://jordicasanovasangelet.blogspot.com/2009/10/130e-joc-literari.html

ricderiure ha dit...

Hola a tots!
a veure si puc participar!
aquí podeu veure la meva història,
http://ricderiure.blogspot.com/2009/10/gol-de-dzeko.html

salut i una abraçada

Partícula Elemental ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Partícula Elemental ha dit...

Perdut lloro verd-partícula, a l'Atles de partícules.

Salut i dirhams

Anna ha dit...

Jesús,el trobaràs aquí

Gràcies per seguir animant-nos!!

LaMirandolina ha dit...

He deixat la meva aportació al meu bloc: http://lamirandolina.blogspot.com/2009/10/130e-joc-literari.html